13 Temmuz 2009 Pazartesi

YOĞUN BİR GÜN VE LEZZETLİ KÖFTELER

herkeze tavsiye edilir güvenilir bi'dünya köfte











evett dostlarım pazar günü benim için inanılmaz yoğundu kısaca bi anlatayım. dün yani pazar günü,sabah erkenden 8 buçukta kalktım,10 da evden çıktık mahmutbeye alışverişe gittik,her yerde süper indirimler varmışda benim haberim yokmuş,wenice den kızıma 3 takım kıyafet aldım kasaya geldim 25 lira dediler şaşırdım meğerse yüzde 70 indirim varmış.86 liralık ürüne 25 lira vermiş oldum, çok mutlu oldum,oradan waikiki ye girdim oradanda bir iki bişii aldım, oradan kadirhas çocuk dünyasına gittik ilk defa gittim oraya çok güzelmiş bir sürü çocuk mağazası varmış süper elbiseler vardı ama erva daha yürümediği için almadım.. en alt katında çok güzel eğlence yerleri var,dolaşırken karnımız acıktı çok güzel bir köfteciye rast geldik köftenin kilosu 20 lira ister çiğ alıyorsunuz ister pişmiş süper de tadı vardı, kaşarlı,sade,acılı,hepsi süperdi..yedikten sonra artanınıda paket yapıp eve getirdik..eve geldik eşimin başı ağrıyordu o yattı bende alt katta bahçede evimin halılarını yıkadım öldüm bittim mahvoldum kollarım sanki benim değillerdi takatim kalmadı son bi gayret bitirdim eve çıktım.15 dakika dinlendim market alışverişine çıktık oran geldik eşim bi müşterisine gitti,bende aldıklarımızı yerleştirdim evi toparladım eşim geldiğinde , dedim,hemen hiç içeri girmeden halıları çatıya asalım onunla halılarımıda astım, pazartesi için ağlayan kek yapmam gerekiyordu onu yaptım bulaşıkları yıkadım kuruladım yerleştirdim ve şuanda saat 3 ben halaa sanki hiç yorulmamışım gibi ayaktayım şimdi ben uyurum erva hanım uyanır :( işte dostlarım bir pazar günümde böyle bitti...hepinize kucak dolusu sevgiler

9 yorum:

havvanur dedi ki...

köfteler senin olsun gezdiklerin bzm:))wenice ugramam şart oldu indirmleri hep takip etmişimdir:))kadir has çok yakın fatoşa:))işte oyol üstünü takip etseniz her yer çok yakın olur enişte bey duysun:))kız okadar yorgunluga yat dinlensene gençlik başka bişi demekki:))hadi dinlenn

Hatice ve şekerkızı Nisanur dedi ki...

maşallah ne güç varmış sizdede nasıl yaptınız o kadar işi bir günde.ervanın yeni cicileride güle güle giyilsin inş.
kendinizi yormayın sevgiler.:))

kuzularım ve ben dedi ki...

amaninnnn benim buralarda dolanıp durmuşsıun bacım banada gelseydin ya kıs kadir has;a bende çok giderim özellilke park için çocuklara değişiklik oluyor akşam ablam vardı seni konuştuk:)sevgiler

tatesal dedi ki...

Anneler hiç yorulmaz!!!!
Çünkü annedir.....
Sevgiler

fatma dedi ki...

okurken ben sizden çok yoruldum hele birde çocuk varsa cicilerini güle güle giysin

Eylem dedi ki...

bir güne ne kadar çok şey sıgdırmışsın bravo

pembe tatlar dedi ki...

Canım enerjinden birazda bana versen...
3gündür evde zor yürüyorum:)))
Köfteler nefis ohh afiyet olsun canım mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle

Mahperi dedi ki...

Bravo vallahi bu ne hız. Tebrik etmek lazım seni.
Kadir has çocuk merkezine bende hiç gitmedim. Gidince köfteciye uğricam mutlaka.

degisiktatlar dedi ki...

oh ne güzel bir gün geçirmişsin cnmm benim.bende kaç gündür öyleyim ama fotoları ayırmaya benimde takatim kalmadı :D