27 Temmuz 2009 Pazartesi

MİMLENMİŞİM :)

fatmanınevi bloğunun sahibi sevgili arkadaşım fatma beni mimlemiş tşk ediyorum kendisine büyük bir zevkle cevaplıyorum
1- Hayatımızda ki önemli 3 erkek ?
-babam-eşim-ve oğlum
2- Bıkmadan usanmadan 3 gün 3 gece uğraşabileceğiniz hobi ?
-takı yapmak-yabancı altyazılı dizileri seyretmek.
3- Yaşadığınız yer dışında sevdiğiniz 3 şehir ?
-Adapazarı,Samsun,trabzon
4-En önemli fobiniz ?
-böcekler ve deniz.
5- Giyim konusun da en çok tercih ettiğiniz renk ?
-kahverengi hariç renk ayrımı yapmam ama bu sıra kilomdan dolayı çoğunluk siyahı tercih ediyorum

bende pembetatları,meloşumu mimliyorum

2 yorum:

havvanur dedi ki...

bacım deniz fobinmi vardı :))samimiydi cevapların kız bu mimin mimarı tatesal zati o hazırladı haberin olsun didim yanii:)))

fatma dedi ki...

cevapladığın için çok teşekkür ederim