9 Mayıs 2009 Cumartesi

PASİF JİMNASTİK ALETLERİM






diyete başladık şimdi jimnastik zamanı tabi buna jimnastik denirse valla makinalarımı çok seviyorum terlemeden yorulmadan hareket ediyorum...

12 yorum:

zehra dedi ki...

vallahı masallah allah kolaylık versın :)
___________
anneler gununuz kutlu olsun

havvanur dedi ki...

kıs spor salonunu evemi taşıdın yoksa otelin salonumu :))valla her sabah floryada yavaş yavaş yürüyen bi hatun görüsen o benim spor aletleri beni yoruyor :)) yakın bi arakadaşım antrenör spor salonuda var ama bn çok tembelim diyet falanda yapmaıopnm ama zayıflamak çok istiomm:))anneler gü
nün kutlu hediyelerin çok olsunn:)çocuklarımız en güzel hediye ama olsunn fazla mal göz çıkarmaz eyerhaguu kalsaglıcaklaa

ayliz dedi ki...

inş en kısa zamanda ideal kilonuza kavuşursunuz ne diyelim darısı başıma
anneler gününüz kutlu olsun canım

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun.sevgiler

renklipastalar dedi ki...

Canım benim, iyi motive etmişsin kendini. Sonu da gelir inşllah. Pes etme sakın. Ama kilo bu sonuçta boşver. Sağlık sorunun yoksa problem değil valla.

Anneler günün kutlu olsun canım. Ailenle beraber nice mutlu yıllara diyelim.

havvanur dedi ki...

babana geçmiş olsun merak ettim inş güzel haberlerle dönersiniz

havvanur dedi ki...

RABBİM ACILARINI GÖSTERMESİN babana tekrardan geçmiş olsun çok sevindimm bnm annemlrde akşam umreden geliolar:)))))))) bay bayyy

Doyumluk.... dedi ki...

Vallahi en güzeli.İstediğin zaman yaparsın sporunu.Kolay gelsin.Vazgeçme devam..öptüm.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Yazgeliyor izne az kaldi hala gram veremedim .Ben hergün diyete baslayacagim ama hic baslayamadim.Canim saglikli sihatli kal .

esin ve ömer dedi ki...

Diyet süper olmuşda bu makinalar pek işe yaramıyor ne yazıkki.
Ama umarım sende farklı olur :)

Adsız dedi ki...

bundan sonra elimin altındaki yemek kitabısın tarifler mükemmel içinde denemediyim tatlar da var ellerinden de yemeyi tercih ederim harikalar çıkarmışsın canım arkadaşım ben gül kızım diyorki yemekteyiz purogramına katılsın insanlar lezzeti görsün ALLAHA emanet ol

aslının penceresi dedi ki...

merhaba ya bende bu yataklardan almak istiyorum amanerede bulabılecegımı bılmıyorum fıyatları ne kadar acaba bılgı versen coooooooook mutlu olurum:-)