10 Temmuz 2009 Cuma

ERVA SULTAN VE YAKIŞIKLI EFDAL AĞABEYİMİZ


güzelliğini yesin annesii

erva yatışı :)

bir başörtü bir boncuğa bu kadarmı yakışır

17 yorum:

üç böcek bir çiçek dedi ki...

teyzesinin bal böcüğü tü tü tü tü maşallah öpüyorum siziiii

tatesal dedi ki...

Boncuk boncuk bin maşallah...Rabbim ne güzellikler yaratmış....

lemaninignesinden dedi ki...

masalahhhhh

ayfersultan dedi ki...

sa. hep derimya,maşALLAH,barekALLAH..bayılıyorum bebeklerde eşarp çok güzel oluyor.RABBİM hayırlı yazılar yazsın cümle çocuklara senin evlatlarınla bereber amin..yanında olsaydımbiraz mıncıklar şeyyy birazda ıssırıdım eminim böyle yapardım.ama benim için yaparsın değilmi?.A..E.O

havvanur dedi ki...

yavrumm kuban olurum anasının kzı çirkin
olması mümkünmü??kocaman öpüldünüz

Nurgül dedi ki...

Neden bukadar güzelsin sen yaaaa?
Hiçmi düşünmüyorsun burda bizi.
Şimdi benim seni sevesim ve ısırasım, mıncıklayasım geldi ne olacak?

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

MAŞALLAH ONA NEDE ŞİRİN ÇIKMIŞ ÖYLE.

kuzularım ve ben dedi ki...

annesinin kızıymış erva güzelliğinin metnini havvanurcumdan duyduk canım .sevgilerimle

hanife dedi ki...

MaşaAllah diyelimde nazar değmesin ,çok şeker

umut~~hüzün dedi ki...

şimdi baktım da örtülü fotosuna annemede gösterd
m..:)) cok tattlı yaa yerim ben onu..minniş..allah nazarlardan saklasın maşallah..

fatma dedi ki...

kırkbir kere maşallah ALLAH nazarlardan korusun

pembe tatlar dedi ki...

41 kere maşallah yok yok ben bu kızı gerçekten yiyeceğim:)))

Narish dedi ki...

kirkbirkere masallahh, nasilda tatli.. rabbim nazarlardan korusun insallah..

degisiktatlar dedi ki...

Maşşallah maşallahh

Bi gün ayarla gel cnm bekliyoruz ecrinde erva deyip ağlıyor arada.Aynen böle Erva bebek istiyom Erva bebek :) ;unutmamış yavrum kıyamıyom bi gün getir buluşalım ok :) Sevgiler

kızlarımın annesi diyorki dedi ki...

allahım nazarlardan saklasın bunlar bana rabbimin lutfu torun sevgisi bambaşka bişe anca yaşayan bilir öpmeye bile kıyamassın

eyerhagu dedi ki...

canlarım hepinize yorumlarınızdan dolayı çok tşk ediytorum..ervayı ısırmak mıncıklamak isteyenlere kapımız her zaman açık buyrun evimizde misafir edelim sizi:)
mehtapcığım bu sıra bildiğin gibi çok fazla yoğunum tadilattan önce bütün dolapları döktüm düzeltiyorum fazlalıkları çıkarıyorum işlerimi kolayladığımda muhakkak geleceğim canım çok öpüyorum hepinizi

Evcimen dedi ki...

oy oy oy çok tatlılar Allah esirgesin... Hayırlı ,sağlıklı huzurlu bir ömürleri olsun inş. Sevgiler