13 Mart 2009 Cuma

KUBBE PASTA



Ben biraz değişik veririm tariflarimi inş anlarsınız
önce ortasının kremasını hazırlayın 800mlsüt 200ml muzlusüt 1 su bardağından 1kaşık fazla un 1 su bardağı şeker
bir yumurtanın sarısı
1 vanilya pişirelim tamamen soğuyunca içine 1 paket ülker kakaolu piknik bisküvi damla çikolata iri doğranmış
ceviz ekleyin
şimdi rulonun tarifine gelelim 5 yumurtayı bir kaba alın içine 1 su bardağı şeker koyup
iyice köpürene kadar çırpın 1 buçuk su bardağı un 1 vanilya 1 kabartma tozunu eleyip yumurtaya ekleyin
fırın tepsisine yağlı kağıt koyup 170 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirin çıkarınca cıcağınla rulo yapın
tekrar açın soğuyunca üzerine çokokrem sürün tekrar rulo yapın 1 parmak kalınlığında kesin derin bir tasa resimdeki
gibi dizin ortasına kremeyı koyun tekrar kekle üzerini kapatın 1 gece dolapta ağzı kapalı bekletin ertesi günü ters
çevirin hepinize afiyet olsun...

5 yorum:

SELDA dedi ki...

YAAAA çok güzel görünüyo bittimi yoksa :)eminim bir dilim bile kalmamıştır ellerine sağlık ben şu diyeti bitirince yine yapta gelirim çay içeriz :)))

eyerhagu dedi ki...

ilk defa yapmama rağmen süper oldu ben bile bu kadar güzel olacağını tahmin etmedim tadıda süperdi anında bitti... sen yeterki gel ben sana daha neler yaparım...

TATESAL dedi ki...

Pasta şahane görünüyor,bende beklerim mutfağıma bir göz atarsan sevinirim.tatesal.blogspot.com.
dekoratif de 2. blogum

şirinem dedi ki...

ÇOk farklı bir pasta görüntü ye beni diyorrr :)) denemek lazım ellerine sağlık

MELTEM dedi ki...

çok değişik bir pasta..elelrinize sağlık.sevgilerle...