3 Haziran 2009 Çarşamba

ZEYTİN YAĞLI DOLMA İLK KEZ YAPIM :)


benim mutfağımda olmazsa olmazım sağ kolum
ben biraz farklı yaptım dikine dizdim dolmaları:)
eveett dostlar ben deniz ilk defa zeytin yağlı yaprak sarması yaptım.. belkide son yapışımdı... ama bir şeyi öğrendim salamura yaprağı biraz suda bekletmek gerekiyormuş kiii tuzu gitsin içinin tadı güzel oldu ama yaprağı biraz pişmemiş birazda tuzlu oldu ama ben yinede çok sevdim kendim yaptımya :)bugün günümüz var normalde çocuklar okuldayken evlerde toplanıyorduk havalar ısınınca bide tatilde geldi bundan sonra parkta yapmaya karar verdik öğlende gideceğim akşama park maceramızı yayınlarım inş hepinizi çok öpüyorum.. (gece 12 ye çeyrek kala birden aklıma geldi dolapta salamura yapraklarım vardı uykumda kaçmıştı yapim dedim anacım yapması pişmesi saat oldu 2 buçuk benim yatmam 3... pekde kolay değilmiş yapması yani gece yapılacak bişii değilmiş:)

11 yorum:

zehra dedi ki...

ay ben bu konuda pek bılgılı degılım
kı normalden farkını cozemedım :)
ama merak ettım

havvanur dedi ki...

bolululrda dikine dizer dolmayı bunda bişi yok:))lakin gıcık oldum sarmalara baktım bişi bulmadım bee :))ama suyuna limonsuyu yada sütmü attın acık su farklı bi renkte yada çok tuzlumu:??ay sinirlendim be :))bulana ne vercek sin gızz tencereyle sarmamı kazancaz:)) deyiver bakemm

şirinem dedi ki...

canım çok güzel olmuşta neden dikine koydun sarmaları :)valla ben sarmayı çok sevdiğim için bişey göremedim :)

tatesal dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş ilk diyorsun ama gayet profesyonelce...Sevgiler...

SELDA dedi ki...

daha çooook sararsın sende bu marifetler varken :)baksana ilki böyleyse çok istek alır bu dolma ellerine sağlık şifa olsun .

havvanur dedi ki...

hilal dioki dolmayı saat yonune dizmiş ve dolmalar 12:10 geçiomuşş ayy bn bişiye benzetemedim aslında iyi bi bulmaca çözerim ama :))

iffetin günlüğü dedi ki...

gece yarısı yapmışsın galiba sarmalarda bir şey fark edemedim.bende bu gün sarma yaptım tesadüf...parkta iyi eğlenceler...

pembe tatlar dedi ki...

:))Eminim tadını asla unutamayacaksın:))
Ellerine sağlık canım bence gayet başarılısın...

ayfersultan dedi ki...

sa.Canım,ilk yapımda olur bende öyle yapmıştım akşamdan ıslanınca daha iyi oluyor zaten içine tuz konmuyor..tencerende 3 mü görünüyor ne bilmem.ellerine sağlık sevgiler..A.E.O

fatma dedi ki...

elerine sağlık.zor iş gerçekten.iyi eğlenceler...

elifinmutfagi dedi ki...

merhaba,
bende taze yaprakla yaptım tesadüfe bak:))
tuzlu muzlu,emek var,afiyet olsun:))