16 Şubat 2010 Salı

PASTACIK









kakaolu keki robottan geçirin 1 paket isteğe bağlı cromoleyi 2 su bardağı sütle çırpalım (isterseniz 1 poşet krem şanti yi bir su bardağın lada yapsanız olur) içine keki ekliyelim ceviz ve damla çikulatada ekliyelim yuğuralım,tezgaha sitreci serelim üzerine hindistan cevizini yayalım keki üzerine koyup rulo yapalım dilimliyelim şekilverelim yuvarlağın ortasından 1 çay kaşığı keki alalım içine isteğe bağlı nutella veya çikolatalı pudink koyalım,üzerine çırpılmış krem şanti gezdirelim en üstünede ayırdığımız keki yuvarlayalım hindistan cevizine bulayıp koyalım afiyet olsun çok güzel bir tarif oluyor tavsiye ederim

30 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

tarifi aldım kaydettim :)
ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canım çok pratik,leziz ve şık olmuş
pastacıklar banada varmı çok öpüyo
rum...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Sevgiyle kal.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Ne kadar basit ve sunum süper...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pastcık harika olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler.

Krema Tadında dedi ki...

lokum gibi nefis görünüyor ellerine sağlık canım afiyet olsun ...

Unknown dedi ki...

öyle güzel gözüktü ki gözüme hemen yapmaya karar verdim.ellerine saglık.

NEFİSE dedi ki...

Çok pratik bir şeymiş..teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

anacım süper bu..

ama tarifi anlayamadım kakaolu kek derken :)

sibel dedi ki...

çok iştah açıcı ama sonra göbüşler büyüyünce ne olacak..sevgiler

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor.öpüyorum.sevgiler.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Hmmm, bayilirim hindistan cevizli lezzetlere, pastaciklarin muhtesem ötesi görünüyorlar, ellerine saglik diyorum.

Minik Erva yürüdü mü bu arada cok merak ediyorum, son zamanlarda onunla ilgili fazla bir bilgi göremedim blogunda da ondan soruyorum.

Sevgilerimle

Keyfi Pasta by S & G dedi ki...

gerçekten güzel görünüyorlar yapımıda kolay hemen deneyeceğim bunu :) paylaştığın için teşekkürler :)

yeşim dedi ki...

canım benim kandiliniz kutlu olsun.dualarınız kabul ibadetleriniz makbul olsun inşallah....sevgiler...

éLLa Çiça dedi ki...

waoow super , cok degisik ve lezzetli görunuyor. denemem lazim.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Değişik bir tarif deneyeceğim.Ellerine sağlık..

yeliz dedi ki...

canım nefi bir tarif ,ellerine sağlık muhakkak deniyeceğim,benimde blogumu ziyaret edersen sevinirim.yelizin mutfağı.blogcu.com beklerim.Sevgilerimle

yeliz dedi ki...

canım tarifini okadar beğendimki bende bloguma koymak istiyorum,umarım kızmassın şimdiden çok teşekkürler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Uzun sayılacak bir zaman diliminden beri gene yoksunuz.
Umarım her sey yolundadır ve temennım bu yöndedir..
Özellikle Erva mızı merak edıyorum ALLAH ım nazarlardan saklasın cok güzel bir çocuk..

Yaşamınızda her şey gönlünüzce olsun dileklerimle

Sevgiler..
İyi haberlerinizi beklıyor olacağım...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel hoş olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerrrrrrr....

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Sayfamda ödülün var kabul edersen sevinirim :))

Unknown dedi ki...

Gülsümcüm hediyeni aldım çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

Ece dedi ki...

MERHABA:)ELLERİNE SAGLIK BUGUNDE DEDIGIM GIBI HARIKA GORUNUYOR:)BUGUN MINIK PRENSESI OYLE KUCAGIMA ALIP SEVMEK ISTERDIM ICIMDE KALDI FAKAT BIR KAÇ DEFA ÖKSÜRDÜM VE HAPSIRDIGIM ICIN BELKI HASTALANIYORUM BEBISE GECER DIYE KORKTUM VE SAHIDEN DE GRİP OLMUSUM:)
SEVGILERIMLE BEBİŞİ ÖP YERIME

Unknown dedi ki...

Canimmm, bayildim pastacigina... ELlerine saglik... Tarifini deneyecegim... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

BEn bunu nasıl gözxen kaçırdım mutlaka deneyeceğim canım elelrine sağlık...

atesböcegi dedi ki...

canim merhabalar, ne leziz bir pastacik bu böyle. harika bisey olmus gercekten cok begendim. Erva prenses nasil? Oda kocaman olmustur. Benim cadida bu ara canima ot tikiyor. Hastaliktan sonra huysuzlugu kaliyor bir müddet. Umarim sende cocuklarda iyisinizdir. Tamam katilacagim bende face´e yönlendiriyor. Az sonra hallederim. Dedin diye degil bak GERCEKTEN COK BEGENDIM... öpüyorum seni canim... mutlu pazarlar

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım gerçekten harika bir lezzeti var ellerine emeğine sağlık...

Tarif için çok teşekkür ediyorum favorim oldu:D

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ne kadar cici olmus bu minik pasta! Ellerine saglik, Asli yapmis orda gordum, hemencik bir goz atayim dedim:)

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.