8 Ocak 2010 Cuma

TÜKENMEZ KALEM LEKESİ NASIL ÇIKARILIR? VEE CEVABI

evett bizim kız büyüdü tabii bu arada artık herşeydende anlamaya başladı aslı teyzesinin örüp gönderdiği hırkasına bayılıyor onu ne zaman görse hemen oturuyor adda diyip giyinmeye çalışıyor tabii bu gündüz olursa pek sorun olmuyor ama gecenin 12 buçuğu olunca biraz sorun yaşıyoruz :) geçen gece almış çantasını hırkasını bende resimlerini çektim... veee gelelim lekemize abimizin bir anlık dikkatsizliğinden erva tükenmez kalemi kaptığı gibi direk koltuğa bir çizgi çekiverdi üzüldüm nasıl çıkacak diye kardeşim yeğenimden dolayı tecrübeli olduğu için abla caç spreyi sık sonrada sil dedi hemen yaptım sahidende hiç leke kalmadı ve sizinle paylaşmak istedim...




9 yorum:

sümeyye dedi ki...

ay canım ya markete gidince ilk işim saç spreyi almak olacak.koltuklarımda ne bir ne iki sayamayacağı kadar çizik var ne denediysem çıkmadı.artık her kullanmaya sana dua ederim.paylaşım için teşekkürler.bu arada prenses çok tatlı yaaa.çok sevimli Allah esirgesin maşallah.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH RABBİM Nazarlardan esirgesin..yaşamı hep neşe içinde gecsin Erva mızın..

Bilgi için teşekkürler cocuklu evde ne yazık kı kacılnılmaz bır sorun ..

Sevgilerle..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım benim ne kadar tatlı:))

O sevdikten sonra ben ona yine örerim:))

Bu fikir süpermiş gerçekten canım paylaşım için çok tşkr ediyorum...

Nilgün Komar dedi ki...

şekerciğimmm çok tatlı bu senin kız ya.. mıncık mıncık mıncıkla onu benim yerime..

Rakunt ideas dedi ki...

Maşallah çok tatlı bizimde oğluş sağolsun üst baş koltuklar kalem iziyle dolu bazılarını ariel ile çıkardım ama klanlar vardı hemen bir sprey alayım bende köpük olmaz mı acaba?:))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Duvardaki kalem izlerinide çıkarırmı acaba bu saç speyi ya. :)
Ah bende de var da bu yaramazlardan iki tane Allahım esirgesin nazarlardan kem gözlerden kazadan beladan her türlü müsibetten korusun rabbim çok şeker maşallah

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Maşallah küçük hanıma:)

Ben de bi yerde sütle silindiğinde çıktığını okumuştum. Bu bilgide kulağıma küpe olsun, çok pratik:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım bende bildirimin var.Ziyaret edersen sevinirim..Sevgiler

Adsız dedi ki...

valla benimkide bazanın başlığını boyamıştı denedim amaaa çıkmadı